"אני קורא לחרדים להצטרף למחאה נגד שטראוס"

    המהדורה המרכזית 1 Comment on "אני קורא לחרדים להצטרף למחאה נגד שטראוס"

    ראש ישיבת ההסדר בשדרות, הרב דוד פנדל: "אנחנו מוחים על סתימת הפיות הנוראה שאנשי הון מנסים להשתלט ולסתום פיות של ערוץ בישראל שמכבד את המסורת ומדבר קצת אחרת" | "המלחמה שלנו היא משותפת. כשמחרימים ככה באמצעות הון, בהמשך זה יהיה חרם נגד הדת"

    צילום: ישיבת שדרות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש ישיבת ההסדר בשדרות, הרב דוד פנדל, מיוזמי מכתב החרם של רבני הציונות הדתית נגד חברת שטראוס, דיבר במהדורה המרכזית של קול חי עם איתי גדסי והסביר את הרקע שהוביל לחרם: "אנחנו מוחים על סתימת הפיות הנוראה. אם מדובר על קץ הדמוקרטיה – זה זה, כשאנשי הון מנסים להשתלט ולסתום פיות של ערוץ בישראל שמכבד את המסורת ומדבר קצת אחרת. מגיע לציבור לשמוע את השיח של ערוץ 14 וכמו שהחרימו את מאפיית אנג'ל אנחנו נחרים את המחרימים ולא ניתן להם לפגוע בנו".

    ראש ישיבת ההסדר שדרות, הרב פנדל קרא לציבור החרדי להצטרף למחאה ולהחרים את מוצרי חברת שטראוס, תוך שהוא מסביר שהיום מחרימים את ערוץ 14 ומחר יתערבו לכלי התקשורת החרדיים מה ואיך לעשות. "אני קורא לציבור החרדי להצטרף ולא לעמוד מנגד. זה אותו מאבק על חופש הדיבור ועל איך תיראה המדינה שלנו. זה המאבק שלכם בדיוק כמו המאבק שלנו. התאגדנו והצטרפו אלינו רבנים הכי מתונים בעולם. אין לזה תקדים שעשרות רבנים בציונות הדתית חברו למכתב אחד".

    "אנחנו קוראים לציבור החרדי להצטרף אלינו אנחנו אותו ציבור. זה חופש הדיבור, חופש הדת והמלחמה שלנו היא משותפת. כשמחרימים ככה באמצעות הון, בהמשך זה יהיה חרם נגד הדת. אם יסתמו את הקול השפוי של מסורת ישראל, זה ימשיך לתחנות רדיו אחרות".

    הרב פנדל הזכיר שבעת החרם של הציבור החרדי נגד אנג'ל, הציבור הדתי לאומי והחרדי לאומי הצטרף למחאה ולחרם ומחה על הפגיעה בכבודו של מרן ראש הישיבה זצ"ל.

    הרב סיים ואמר כי במידה והחרם של שטראוס כנגד ערוץ 14 יופסק, אזי החרם הציבורי נגד חברת שטראוס יופסק גם הוא.

    האזינו

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות